کانکس اتاق انتظار

کانکس اتاق انتظار
کانکس اتاق انتظار
کانکس اتاق انتظار
کانکس اتاق انتظار
کانکس اتاق انتظار

کانکس اتاق انتظار یکی از انواع کانکس تولید شده در بنیان کانکس بوده که کاربردهای زیاد و متفاوتی دارد. اگر می‌خواهید با کاربرد و ویژگی‌های این نوع کانکس آشنا شوید با ما همراه باشید. در این مطلب از مقالات بنیان کانکس، با انواع کانکس‌های اتاق انتظار، روش ساخت و ویژگی‌های آن به طور کامل آشنا خواهیم شد.

کانکس اتاق انتظار چیست؟

کانکس‌های اتاق انتظار در واقع سازه‌های پیش ساخته‌ای هستند که به عنوان محل انتظار مراجعه کنندگان به یک بخش و یا مکان مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال افرادی که به یک اداره مراجعه کرده‌اند، پیش از ورود به دفتر مربوطه می‌توانند در اتاق انتظار بنشینند. همچنین از این نوع کانکس می‌توان در  فروشگاه‌ یا نمایشگاه‌ها نیز برای استراحت افراد مراجعه کننده استفاده نمود.

انواع کانکس‌های اتاق انتظار

کانکس اتاق انتظار

کانکس‌های اتاق انتظار بر حسب روش ساخت دارای انواع مختلفی هستند:

۱. کانکس‌های معمولی: کانکس‌های معمولی نسبت به سایر انواع آن مقاومت پایین‌تر و قیمت کمتری دارند.

۲. کانکس ساندویچ پانل: این نوع کانکس دارای مقاومت بالا و همچنین وزن سبک بوده به همین دلیل پرطرفدارترین نمونه کانکس‌های اتاق انتظار هستند.

۳. کانکس سایدینگ: این نوع کانکس به دلیل ظاهر بسیار زیبا و شبیه کلبه خود پرطرفدار شده‌اند.

کاربردهای کانکس اتاق انتظار

کانکس اتاق انتظار

انواع سازه‌های پیش ساخته اتاق انتظار بر حسب کاربردشان در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند:

۱. کانکس‌های اداره‌ای: این نوع کانکس به عنوان اتاق انتظار در اداره‌ها و کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۲. کانکس‌های درمانی: پیش از ویزیت پزشک یا دریافت خدمات در کانکس‌های درمانی ممکن است بیماران یا افراد مراجعه کننده، زمانی را منتظر بمانند. کانکس اتاق انتظار به عنوان بخش انتظار و استراحت بیماران می‌تواند کاربرد داشته باشد.

۳. محل انتظار در مدرسه یا محیط‌های آموزشی: سومین کاربردی که می‌توان برای این نوع کانکس متصور شد، استفاده از آن به عنوان اتاق انتظار والدین در محیط‌های آموزشی یا اتاق استراحت برای محیط‌های ورزشی است.

مهم ترین مزیت‌های کانکس اتاق انتظار

آنچه باعث افزایش تقاضا برای خرید کانکس‌های اتاق انتظار شده است، مزایا و ویژگی‌های آن خواهد بود. برخی از مزیت‌های کانکس به شرح زیر هستند:

۱. امکان جابجایی و حمل

هیچ چیز به اندازه قابلیت حمل و جابجایی کانکس نمی‌تواند آن را نسبت به سایر سازه‌ها متمایز نماید. در واقع اگر شما به دلایلی نیاز به جابجایی محل کسب و کار خود داشته باشید، می‌توانید آن را به محل جدید منتقل کنید.

۲. متریال قابل بازیافت

متریال به کار رفته در کانکس به گونه‌ای هستند که ‌در صورت تخریب کانکس یا پایان عمر کانکس، قابل بازیافت هستند.

۳. قابل توسعه

به واسطه ساختار ویژه‌ کانکس، می‌توان بخش‌های خاصی مانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه و  آبدارخانه را به آن اضافه نمود.

۴. مقاوم در برابر تغییرات محیطی

کانکس‌ها معمولا با استفاده از متریال مقاوم و با دوامی ساخته شده و به همین دلیل در برابر تغییرات محیطی و شرایط آب و هوایی پایدار خواهند بود.

۵. امکان ساخت سفارشی

کانکس‌های اتاق انتظار تولید شده در بنیان کانکس، در ابعاد و اندازه مد نظر مشتری تولید خواهند شد.

۶. قابلیت تغییر کاربری

یکی دیگر از مزیت‌های مهم کانکس‌های اتاق انتظار، امکان تغییر کاربری آن است. به همین دلیل می‌توانید آن را به عنوان کانکس دست دوم بفروشید یا اینکه برای مصارف دیگری مانند انباری استفاده نمایید.

عوامل موثر بر قیمت کانکس اتاق انتظار کدام‌اند؟

کانکس اتاق انتظار

قیمت سازه‌های پیش ساخته اتاق انتظار را عوامل مختلفی تعیین می‌کند، از جمله:

۱. قیمت روز متریال؛ یکی از عوامل موثر بر قیمت کانکس، قیمت روز متریالی مانند چوب، آهن و فلزات، پلاستیک و سایر متریالی است که در ساخت این سازه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۲. اندازه و ابعاد کانکس؛ به طور کلی هر چه اندازه و ابعاد کانکس افزایش یابد، میزان متریال به کار رفته در آن افزایش می‌یابد. به این ترتیب قیمت نهایی کانکس نیز افزایش خواهد یافت.

۳. هزینه حمل و نقل؛ از آن جایی که برای حمل کانکس به تریلی و جرثقیل مخصوص نیاز است و همچنین ممکن است مسافتی طولانی طی شود، هزینه حمل و نقل یکی از عوامل است که بر قیمت نهایی پروژه ساخت و تحویل کانکس موثر خواهد بود.

نحوه سفارش کانکس اتاق انتظار از بنیان کانکس

کانکس اتاق انتظار

برای سفارش انواع کانکس مانند سازه پیش ساخته اتاق انتظار از بنیان کانکس لازم است تا مراحل زیر را طی کنید:

۱. تماس با کارشناسان بنیان کانکس

۲. مطرح نمودن ایده و دریافت مشاوره

۳. در صورت لزوم دعوت از شما به کارخانه

۴. بازدید کارشناسان بنیان کانکس از محل پروژه در صورت لزوم

۵. طراحی نقشه کانکس و ارسال برای مشتری

۶. در صورت تایید طرح، ساخت کانکس مطابق با طرح

۷. ارسال کانکس ساخته شده با روش‌های ایمن به محل مورد نظر

نکات تکمیلی برای خرید کانکس اتاق انتظار

در این مطلب با کانکس اتاق انتظار، ویژگی‌ها و انواع آن آشنا شدیم. شرکت بنیان کانکس به عنوان یکی از تولید کنندگان انواع کانکس، تولید این نوع کانکس را مطابق با سلیقه مشتری انجام می‌دهد. اگر قصد خرید کانکس‌های اتاق انتظار یا سایر انواع کانکس را دارید، می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان ما مشاوره لازم را دریافت نمایید. همچنین می‌توانید از قیمت تخمینی کانکس مورد نظر خودتان مطلع شوید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. جهت مطالعه مطالب بیشتر و اطلاع از انواع کانکس تولید شده توسط بنیان کانکس، می‌توانید از بخش مقالات و محصولات سایت ما دیدن نمایید.

سوالات متداول

کانکس‌های اتاق انتظار چند نوع هستند؟

۱. کانکس سایدینگ ( کلبه‌ای شکل و زیبا ) ۲. کانکس‌های معمولی ( ارزانترین ) ۳. کانکس پانلی یا ساندویچ پانل ( مقاوم‌ترین و پرطرفدارترین )

کانکس‌های اتاق انتظار برای چه مصارفی مورد استفاده قرار می‌گیرند؟

۱. به عنوان اتاق انتظار برای اماکن درمانی و بیمارستا‌ن های صحرایی ۲. اتاق انتظار در شرکت‌ها  و اداره‌ها ۳. اتاق استراحت یا رختکن ورزشی در اماکن ورزشی ۴. اتاق انتظار والدین یا معلمان در محل مدارس و مجتمع های آموزشی

مهم ترین مزایا کانکس‌های اتاق انتظار کدام‌اند؟

۱. قابلیت جابجایی ۲. متریال قابل بازیافت ۳. قابل تولید در اندازه‌ها و ابعاد مختلف ۴. قابلیت تغییر کاربری ۵. قابلیت توسعه و افزودن واحدها و بخش‌های جدید ۶. مقاوم در مقابل تغییرات آب و هوایی

امتیاز شما به این صفحه

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست