کانکس تره بار

کانکس تره بار
کانکس تره بار
کانکس تره بار
کانکس تره بار
کانکس تره بار

کانکس تره بار یکی از انواع کانکس تولید شده در بنیان کانکس بوده که کاربردهای زیاد و متفاوتی دارد. اگر می‌خواهید با کاربرد و ویژگی‌های این نوع کانکس آشنا شوید با ما همراه باشید. در این مطلب از مقالات بنیان کانکس، با انواع کانکس‌های تره بار، روش ساخت و ویژگی‌های آن به طور کامل آشنا خواهیم شد.

کانکس تره بار چیست؟

کانکس تره بار

کانکس‌های تره بار در واقع سازه‌های پیش ساخته‌ای هستند که به عنوان محلی برای فروش و عرضه میوه و تره بار مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این نوع کانکس برای فروش میوه و تره بار در میدان تره بار و بازارچه‌های میوه کاربرد دارند.

انواع کانکس‌های تره بار

کانکس‌های تره بار بر حسب روش ساخت دارای انواع مختلفی هستند:

۱. کانکس‌های معمولی: کانکس‌های معمولی نسبت به سایر انواع آن مقاومت پایین‌تر و قیمت کمتری دارند و از این رو استفاده از آن رایج است.

۲. کانکس ساندویچ پانل: این نوع کانکس دارای مقاومت بالا و همچنین وزن سبک بوده به همین دلیل پرطرفدارترین نمونه کانکس‌های تره بار هستند.

۳. کانکس سایدینگ: این نوع کانکس به دلیل ظاهر بسیار زیبا و شبیه کلبه خود پرطرفدار شده‌اند.

نکات مهم برای ساخت و طراحی کانکس تره بار

کانکس تره بار

طراحی کانکس‌های تره بار باید به گونه‌ای باشد که مشتریان در فضایی مناسب خرید خود را انجام دهند. همچنین قفسه بندی صحیح سبب می‌شود که محصولات را به خوبی بتوان در طبقات مختلف و بدون اشغال فضا در دسترس مشتری قرار داد.

برای ساخت کانکس‌های میوه و تره بار استفاده از ساندویچ پانل به دلیل مقاومت آن گزینه مناسبی است. البته اگر می‌خواهید کانکس شما ظاهر شکیل‌تری داشته باشد، می‌توانید از نوع سایدینگ استفاده نمایید.

نکته مهم دیگر جهت ساخت این نوع از کانکس، استفاده از عایق بندی و همچنین تنظیم سرویس تهویه مناسب است. این کار سبب شده تا محصولات موجود در کانکس، در صورت تغییر شرایط آب و هوایی کمتر آسیب ببینند.

مهم ترین مزیت‌های کانکس تره بار

آنچه باعث افزایش تقاضا برای خرید کانکس‌های تره بار شده است، مزایا و ویژگی‌های آن خواهد بود. برخی از مزیت‌های کانکس به شرح زیر هستند:

۱. امکان جابجایی و حمل

هیچ چیز به اندازه قابلیت حمل و جابجایی کانکس نمی‌تواند آن را نسبت به سایر سازه‌ها متمایز نماید. در واقع اگر شما به دلایلی نیاز به جابجایی محل کسب و کار خود داشته باشید، می‌توانید آن را به محل جدید منتقل کنید.

۲. متریال قابل بازیافت

متریال به کار رفته در کانکس به گونه‌ای هستند که ‌در صورت تخریب کانکس یا پایان عمر کانکس، قابل بازیافت هستند.

۳. قابل توسعه

به واسطه ساختار ویژه‌ کانکس، می‌توان بخش‌های خاصی مانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه و  آبدارخانه را به آن اضافه نمود.

۴. مقاوم در برابر تغییرات محیطی

کانکس‌ها معمولا با استفاده از متریال مقاوم و با دوامی ساخته شده و به همین دلیل در برابر تغییرات محیطی و شرایط آب و هوایی پایدار خواهند بود.

۵. امکان ساخت سفارشی

کانکس‌های تره بار تولید شده در بنیان کانکس، در ابعاد و اندازه مد نظر مشتری تولید خواهند شد.

۶. قابلیت تغییر کاربری

یکی دیگر از مزیت‌های مهم کانکس‌های تره بار، امکان تغییر کاربری آن است. به همین دلیل می‌توانید آن را به عنوان کانکس دست دوم بفروشید یا اینکه برای مصارف دیگری مانند انباری استفاده نمایید.

عوامل موثر بر قیمت کانکس تره بار کدام‌اند؟

کانکس تره بار

قیمت سازه‌های پیش ساخته تره بار را عوامل مختلفی تعیین می‌کند، از جمله:

۱. قیمت روز متریال؛ یکی از عوامل موثر بر قیمت کانکس، قیمت روز متریالی مانند چوب، آهن و فلزات، پلاستیک و سایر متریالی است که در ساخت این سازه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۲. اندازه و ابعاد کانکس؛ به طور کلی هر چه اندازه و ابعاد کانکس افزایش یابد، میزان متریال به کار رفته در آن افزایش می‌یابد. به این ترتیب قیمت نهایی کانکس نیز افزایش خواهد یافت.

۳. هزینه حمل و نقل؛ از آن جایی که برای حمل کانکس به تریلی و جرثقیل مخصوص نیاز است و همچنین ممکن است مسافتی طولانی طی شود، هزینه حمل و نقل یکی از عوامل است که بر قیمت نهایی پروژه ساخت و تحویل کانکس موثر خواهد بود.

نحوه سفارش کانکس تره بار از بنیان کانکس

برای سفارش انواع کانکس مانند سازه پیش ساخته تره بار از بنیان کانکس لازم است تا مراحل زیر را طی کنید:

۱. تماس با کارشناسان بنیان کانکس

۲. مطرح نمودن ایده و دریافت مشاوره

۳. در صورت لزوم دعوت از شما به کارخانه

۴. بازدید کارشناسان بنیان کانکس از محل پروژه در صورت لزوم

۵. طراحی نقشه کانکس و ارسال برای مشتری

۶. در صورت تایید طرح، ساخت کانکس مطابق با طرح

۷. ارسال کانکس ساخته شده با روش‌های ایمن به محل مورد نظر

نکات تکمیلی برای خرید کانکس تره بار

کانکس تره بار

در این مطلب با کانکس تره بار، ویژگی‌ها و انواع آن آشنا شدیم. شرکت بنیان کانکس به عنوان یکی از تولید کنندگان انواع کانکس، تولید این نوع کانکس را مطابق با سلیقه مشتری انجام می‌دهد. اگر قصد خرید کانکس‌های تره بار یا سایر انواع کانکس را دارید، می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان ما مشاوره لازم را دریافت نمایید. همچنین می‌توانید از قیمت تخمینی کانکس مورد نظر خودتان مطلع شوید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. جهت مطالعه مطالب بیشتر و اطلاع از انواع کانکس تولید شده توسط بنیان کانکس، می‌توانید از بخش مقالات و محصولات سایت ما دیدن نمایید.

سوالات متداول

کانکس‌های تره بار چند نوع هستند؟

۱. کانکس سایدینگ ( کلبه‌ای شکل و زیبا ) ۲. کانکس‌های معمولی ( ارزانترین ) ۳. کانکس پانلی یا ساندویچ پانل ( مقاوم‌ترین و پرطرفدارترین )

کانکس‌های تره بار برای چه مصارفی مورد استفاده قرار می‌گیرند؟

۱. به عنوان محل فروش میوه در میدان میوه و تره بار ۲. محل عرضه میوه و تره بار در بازارچه ۳. به عنوان سوپرمارکت میوه در سطح شهر

مهم ترین مزایا کانکس‌های تره بار کدام‌اند؟

۱. قابلیت جابجایی ۲. متریال قابل بازیافت ۳. قابل تولید در اندازه‌ها و ابعاد مختلف ۴. قابلیت تغییر کاربری ۵. قابلیت توسعه و افزودن واحدها و بخش‌های جدید ۶. مقاوم در مقابل تغییرات آب و هوایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست