کانکس فست فود

کانکس- کانکس فست فود- کانکس کافی شاپ- بنیان کانکس
کانکس فست فود-کانتینر- کانکس فست فود
کانتینر کاربردی - بنیان کانکس
کانکس کامپوزیت -کانکس فست فود- کانکس کافی شاپ
فست فود- کانکس بستنی - کانکس کافی شاپ- کانکس- بنیان کانکس
کانکس- کانکس فست فود- کانکس کافی شاپ- بنیان کانکس
کانکس- کانکس فست فود- کانکس کافی شاپ- بنیان کانکس
کانکس- کانکس فست فود- کانکس کافی شاپ- بنیان کانکس
کانکس- کانکس فست فود- کانکس کافی شاپ- بنیان کانکس
فست فود- کانکس بستنی - کانکس کافی شاپ- کانکس- بنیان کانکس
کانکس- کانکس فست فود- کانکس کافی شاپ- بنیان کانکس
کانکس فست فود-کانتینر- کانکس فست فود
فست فود- کانکس بستنی - کانکس کافی شاپ- کانکس- بنیان کانکس
کانکس- کانکس فست فود- کانکس کافی شاپ- بنیان کانکس
کانکس- کانکس فست فود- کانکس کافی شاپ- بنیان کانکس
کانکس فست فود-کانتینر- کانکس فست فود
فست فود- کانکس بستنی - کانکس کافی شاپ- کانکس- بنیان کانکس
کانکس- کانکس فست فود- کانکس کافی شاپ- بنیان کانکس
کانکس فست فود- کانکس شیرینی فروشی- بنیان کانکس - کانکس پانلی-کانکس
کانکس- کانکس فست فود- کانکس کافی شاپ- بنیان کانکس


دیدن کانکس فست فودی در مکان‌های عمومی خیلی هیجان‌انگیز است. غذای فست فودی بسیار لذیذ و خوشمزه است، زمان آماده شدن غذا در آن هم بسیار کم است به همین دلیل طرف‌داران زیادی دارد. کانکس فست فودی ابعاد و اندازه کوچکی دارد و شما می‌توانید در مکان‌های عمومی، نمایشگاه‌ها و یا پارک‌ها از آن‌ها استفاده کنید. فرض کنید زمان برگزاری نمایشگاه کتاب نزدیک است و شما به فکر یک فست فودی در آنجا هستید. بهترین تصمیم خرید یک کانکس فست فودی است، اما چرا بهترین انتخاب؟ کانکس مدل فست فودی چه امکانات و مزایایی برای ما دارد؟ با بنیان کانکس همراه باشید تا جواب همه سوال‌های خود را بگیرید.

کانکس فست فودی چیست؟

کانکس فست فودی

کانکس فست فود سیار در خیابان، محله‌های شلوغ و نمایشگاه‌های بزرگ به‌وفور دیده می‌شود. این سازه‌های پیش‌ساخته باید استانداردهای ویژه‌ای در طراحی و ساخت داشته باشند تا بتوانند تمام نیازهای یک آشپز را برطرف کنند. از این کانکس شما می‌توانید استفاده‌های زیادی کنید و کسب‌وکار زیادی را پوشش می‌دهد. از این سازه برای کترینگ، بستنی‌فروشی، فست‌فود، ساندویچی، رستوران، کبابی سیار، لبوفروشی و انواع آش استفاده می‌شود. حمل‌ونقل کانکس فست فودی بسیار آسان است و همین موجب محبوبیت سازه‌های پیش‌ساخته شده است. فرض کنید در یک نمایشگاه کتاب مشغول به کار هستید، وقتی نمایشگاه تمام شود کسب‌وکار شما چه می‌شود؟ نمی‌شود که همیشه در آن جا بمانید. شما به‌راحتی می‌توانید با کمک یک جرثقیل و تریلی کانکس خود را جابه‌جا کنید.

مشخصات و امکانات کانکس فست فود

  • مهم‌ترین مزایای کانکس فست فود سیار قابلیت جابه‌جایی است.
  • به هنگام آشپزی بوی غذا و دود در سازه شما را اذیت نمی‌کند، سیستم تهویه هوای مناسبی طراحی شده است که می‌تواند هوای درون کانکس را تازه کند.
  • سینک ظرف‌شویی برای شستن ظرف‌ها و مواد اولیه طراحی شده است.
  • سیستم لوله‌کشی گاز، برق، سیستم گرمایشی آب و فر برای این کانکس‌ها به همراه تمامی اتصالات قرار گرفته است.
  • طراحی کانکس‌ به‌گونه‌ای است که مشتریان بتوانند مراحل پخت غذا را ببیند و با خیالی آسوده خرید کنند.
  • پنجره بزرگی در قسمت جلویی کانکس قرار داده می‌شود تا شما به‌راحتی بتوانید غذای مشتری را تحویل بدهید.
  • طراحی، رنگ، نوع دکور و همچنین ابعاد کانکس با طرح و نقشه شما انجام می‌شود. شیک بودن فضای کلی کانکس برای جذب مشتری خیلی اهمیت دارد و شما باید حس آرامش را به مشتری خود جلب کنید.

انواع کانکس فست فودی

انواع کانکس فست فودی

این سازه پیش‌ساخته به‌طورکلی به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم‌بندی می‌شود. کانکس فست فود متحرک دارای محورهای چرخ‌دار می‌باشد که با کمک یک مالبد به خودرو متصل می‌شود. شما می‌توانید این سازه را در هرجایی که مناسب است مستقر کنید. ابعاد کانکس فست فودی کوچک است اما شما هر چیزی را که برای آشپزی و ارائه خدمات به مشتری نیاز دارید، می‌توانید به این سازه اضافه کنید. ابعاد کانکس فست فودی ثابت دست خودتان است و هر اندازه‌‍‌ای که بخواهید برای شما ساخته می‌شود. این سازه در جایی ثابت مستقر می‌شود و جابه‌جایی آن برای شما راحت است. با کمک یک جرثقیل و تریلی به‌راحتی می‌توانید سازه را به محل جدیدی انتقال دهید.

طراحی کانکس فست فود

طراحی کانکس فست فودی

برای ساختن یک کانکس فست فودی منحصربه‌فرد نیاز است تا شما یک طرح خارق‌العاده و خلاقانه‌ای داشته باشید. باید تمام مواردی را که در این سازه به آن نیاز دارید را در نظر بگیرید. شکل ظاهری و هزینه‌های ساخت بسیار مهم هستند و برای شروع کار نیاز است که از قبل مشخص شوند. ممکن است شما بخواهید در آینده برندسازی کنید و از این کانکس فست فودی در اقصی‌نقاط شهر استفاده کنید. شما می‌توانید با مراجعه به مجموعه ما، سفارش طراحی کانکس فست فود خود را بدهید. سپس ما یک طرح سه‌بعدی را برای شما طراحی می‌کنیم. درصورتی‌که طراحی مناسب نبود می‌توانید مجدد سفارش دهید تا تغییرات لازم اعمال ‌شود.

مشخصات فنی و مصالح کانکس فست فودی

در ساخت کانکس فست فودی از مصالحی استفاده می‌شود که با درجه دمای بالای گاز آسیبی نبینند. محیطی که در آن آشپزی انجام شود باید همیشه تمیز باشد. متریال به‌کاررفته در کانکس قابل شست‌وشو هستند. در محیط داخلی و بیرونی کانکس از نورپردازی استفاده می‌شود تا کانکس فست‌فودی در شب بدرخشد.

کانکس فست فودی

جنس این سازه‌ها از مصالح مختلفی ساخته می‌شود. به طور مثال برای پوشش داخلی از ورق‌های گالوانیزه و pvc استفاده می‌شود. برای طراحی داخلی و همچنین دکور آشپزخانه ورق‌های MDF در نظر گرفته می‌شود. کانکس فست فودی باید دارای استانداردهای سطح بالایی باشد و به این راحتی‌ها آسیب نبیند. حمل‌ونقل و یا آشپزی نباید باعث زود فرسوده شدن کانکس شود. به هنگام خرید کانکس فست فودی شما باید تمام این موارد را در نظر بگیرید تا پس از خرید مشکلی برایتان پیش نیاید.

اخذ مجوز کانکس فست فود سیار

راه‌اندازی یک رستوران در کانکس حتی از نوع سیار نیازمند مجوز و کمی کاغذبازی است. قبل از اینکه شما اقدام به خرید کانکس فست فودی سیار کنید باید مجوزها و پروانه‌های ضروری را بگیرید. این اقدامات پیش از شروع کار رسمی نیاز است و اگر انجام نشود جریمه‌های سنگینی در انتظار شما است. دریافت مجوزهای دولتی هر منطقه با هم متفاوت است و شما باید با واحد مذکور به‌صورت مستقیم در ارتباط باشید مجوزها را بگیرید. گرفتن این مجوزها سخت نیست و به‌راحتی می‌توانید آن را کسب نمایید. یکی از ضروری‌ترین مجوزهای فست‌فود سیار، اخذ پروانه آشپزی است. شاید شما دست‌پخت خوبی داشته باشید اما برای شروع این حرفه کافی نیست. شما باید دوره‌های مخصوص را بگذرانید و تجربه کسب کنید. رستوران‌های سیار در ابتدا نیاز نیست هزینه زیادی را برای مجوزها بپردازند. خوشبختانه نرخ مالیات هم بر اساس درآمد شما محاسبه می‌شود.

قیمت خرید کانکس فست فود

قیمت کانکس فست فود

هزینه سفارش کانکس فست‌فود بسته به امکاناتی که نیاز دارید و همچنین متراژ کانکس متفاوت است. مثلاً برخی از کانکس‌ها سیار هستند و نیاز به چرخ دارند، اما بعضی‌ها ثابت هستند و محلی را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند که بتوانند بنشینند و غذای خود را میل کنند. شاید در نظر داشته باشید فقط در کانکس خود غذاهایی سرد سرو کنید که قطعاً نیازی به گاز ندارید. قیمت کانکس فست فود شما با فردی که می‌خواهد پیتزا بفروشد و نیاز به گاز و فر دارد بسیار متفاوت است.

باتوجه‌به این موارد نمی‌توانیم قیمت کانکس فست فود را به طور دقیق به شما بگوییم. بهتر از قبل از خرید با کارشناسان در این زمینه مشورت کنید. درصورتی‌که تصمیم به خرید کانکس فست فودی گرفتید، تمامی امکانات، ویژگی‌ها و انتظارات خود را بنویسید. تمامی این موارد را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

سوالات پرتکرار راجع به کانکس

  1. کانکس فست فود را هرجایی که بخواهیم می‌توانیم مستقر کنیم؟

اغلب کانکس‌های فست فودی در نمایشگاه‌ها، شهربازی، پارک‌ها و مراکز خرید دیده می‌شوند. برای این که بتوانید کانکس خود را در این مکان‌ها مستقر کنید باید مجوز را از بخش‌های مربوطه بگیرید. مثلاً اگر قصد دارید کانکس فست فود سیار خود را در پارک قرار دهید، باید از دفتر مرکزی پارک مجوز بگیرید.

  1. چگونه بهترین کانکس فست فود را بخریم؟

تمامی انتظارات و امکاناتی که در کانکس به آن نیاز دارید را در جایی یادداشت کنید. با کارشناسان و مشاوران این حوزه مشورت کنید و بهترین انتخاب خود را انجام دهید. فاکتورهای هر فردی برای انتخاب کانکس با هم متفاوت است اما این سازه باتوجه‌به سلیقه شما ساخته می‌شود.

  1. چگونه کانکس فست فود با قیمت مناسب بخریم؟

در ساخت کانکس فست فود تمامی استانداردهای لازم لحاظ می‌شود. طراحی این سازه باید به‌گونه‌ای باشد که به هنگام جابه‌جایی و آشپزی آسیبی نبیند. به همین دلیل باید از متریال با کیفیتی در این سازه استفاده شود که ممکن است قیمت تمام شده کمی بالا رود. توصیه می‌شود کانکس فست فودی مورد نظرتان را از مراکز معتبر تهیه کنید تا بعداً پشیمان نشوید.

  1. کانکس فست فودی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • در مراحل ساخت باید تمام نکات بهداشتی رعایت شده باشد. محیط آشپزخانه باید استاندارد باشد و در بهداشتی و موارد بهداشتی حر اول را بزند.
  • اندازه کانکس خیلی کوچک است ولی تمامی امکانات موردنیاز آشپز باید با یک چیدمان خوب در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
  • ماندگاری بالایی در برابر آفتاب، باد و باران داشته باشد زیرا قرار است از این کانکس در فضای باز قرار گیرد.
  1. کانکس فست فود قابل شست‌وشو است؟

بله مصالح به‌کاررفته در این کانکس عایق‌بندی شده‌اند و شما می‌توانید در صورت نیاز کانکس را بشویید. کف این سازه ضد آب است و از تخته لایه ورقی آلومینیوم ضخیم برای روکش استفاده می‌شود. به همین دلیل شست‌وشوی کانکس برای شما آسان‌تر است.

امتیاز شما به این صفحه

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۱ رای

8 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام.این کارانجام شدست؟یاازاین عکس ژورنالیاست

    پاسخ
    • سلام جناب وقتتون بخیر
      خیر این کار توسط بنیان کانکس انجام شده
      کامل قابل اجرا است
      عکس از حین انجام و مراحل ساخت موجوده

      پاسخ
    • این کارانجام شده و در پارک ولایت قرار دارد

      پاسخ
  • میرزایی
    می 29, 2021 7:34 ب.ظ

    این کانکسها سیستم لوله کشی هم دارند؟

    پاسخ
  • باسلام یک فست فودی وکافه شاپ سیار میخوام برای خوزستان .میدونید اونجا ۸ماهش هواگرمه شدید وبهترین شکل ومحکم باشه چه ازلحاظ حرکتی چه امنیتی وچطور وچه شرایطی دارید ممنون میشم کمکم کنید

    پاسخ
    • بنیان کانکس
      ژوئن 1, 2022 6:42 ق.ظ

      سلام وقت بخیر
      شما باید کانکس ساندویچ پانل ببرید هم محکم هستش – هم در هوای سردو گرم عایق هستش

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست