کانکس شیشه ای

کانکس شیشه ای
کانکس شیشه ای
کانکس شیشه ای
انتقال کانکس شیشه ای
انواع کانکس شیشه ای
کانکس شیشه ای

کانکس‌ها سازه‌های پیش ساخته‌ای هستند که برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با پیشرفت معماری مدرن و پیدایش نیازهای جدید، کانکس‌ها در طرح‌های مختلفی ساخته شدند. یکی از انواع کانکس که به واسطه زیبایی بصری و ویژگی‌های ساختاری آن مورد توجه قرار گرفته است، کانکس شیشه‌ای است. اگر می‌خواهید با جزئیات، مزایا کانکس شیشه‌ای و انواع آن آشنا شوید با ما همراه باشید. در این مطلب از بنیان کانکس به بررسی این نوع از کانکس‌ها خواهیم پرداخت.

کانکس شیشه‌ای چیست؟

کانکس شیشه ای

کانکس شیشه‌ای نمونه لوکسی از انواع کانکس‌ها بوده که به عنوان دفتر اداری، دفتر فروشگاهی، کافی شاپ و کتابخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. مقدار شیشه استفاده شده در ساخت این نوع کانکس متفاوت بوده و بسته به سلیقه و سفارش مشتری، ممکن یک سمت یا چهار سمت آن را در بر گیرد.

انواع کانکس شیشه‌ای کدام‌اند؟

انواع کانکس شیشه ای

این نوع از سازه‌های پیش ساخته شیشه‌ای برحسب نحوه ساخت در دسته بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند:

۱.  کانکس‌ دیوار شیشه‌ای

این نوع از کانکس‌های شیشه‌ای مانند سایر انواع کانکس با بوده با این تفاوت که بر قسمتی از آن یا حتی یکی از دیواره های آن، به طور کامل با شیشه کار شده است. از این نوع کانکس به عنوان دفتر اداری، دفاتر صنعتی، اتاق انتظار، کیوسک نمایش محصولات در محل نمایشگاه‌های مختلف، آزمایشگاه و مواردی از این قبیل استفاده می‌شود.

۲. کانکس تمام شیشه‌ای

تفاوت این نوع کانکس با کانکس دیواره شیشه‌ای این است که تمام دیواره‌های این نوع از کانکس با شیشه کار می شود. به دلیل مساحت بالای شیشه کار شده، این نوع از کانکس قابلیت جذب نور زیادی داشته و به همین دلیل به عنوان کانکس گلخانه‌ای و کشاورزی بسیار پرکاربرد خواهند بود. همچنین از این نوع کانکس در فضاهای سرپوشیده به عنوان اتاق‌های اداری، اتاق انتظار و حتی قسمت غذاخوری می‌توان استفاده نمود.

آشنایی با کاربردها و قابلیت‌های کانکس شیشه‌ای

کانکس شیشه ای

کانکس‌های شیشه‌ای به دلیل ویژگی‌های خاص خود در موارد مختلف کاربرد دارند:

۱. استفاده به عنوان کانکس در محل نمایشگاه

۲. ساخت دفتر اداری

۳. استفاده به عنوان کانکس کافی شاپ

۴. ساخت و استفاده به عنوان کانکس گلخانه‌ای

۵. کانکس سالن انتظار

۶. کانکس کتابخانه

۷. اتاق‌های نظارت و کنترل

۷. فضا و قسمت پذیرایی در رستوران و کافه

مهم ‌ترین مزایا استفاده از کانکس شیشه ‌ای کدام‌اند؟

کانکس شیشه ای

به طور کلی مزایای زیاد کانکس‌های شیشه‌ای باعث محبوبیت این نوع از سازه شده است. در ادامه با برخی از این مزایا آشنا می‌شویم:

۱. قابلیت جابجایی

شاید هیچ ویژگی‌ای بیشتر از قابلیت جابجایی و حمل کانکس‌ها، آن‌ها را نسبت به سایر انواع سازه متمایز نسازد. به واسطه قابلیت جابجایی کانکس می‌توان آن را به محل‌های مختلف منتقل و در آنجا مستقر نمود.

۲. قابلیت استفاده مجدد

یکی دیگر از ویژگی‌های کانکس، امکان استفاده از این نوع سازه برای کاربری‌های متفاوت است. برای مثال اگر شما از این نوع کانکس به عنوان کانکس اداری استفاده کردید، می‌توانید به عنوان غرفه یا محل معرفی محصولات در نمایشگاه‌ها استفاده نمایید.

۳. امنیت سازه

یکی از ویژگی‌های کانکس شیشه‌ای که ممکن است مورد بحث باشد، امنیت سازه است. به طور کلی انتخاب نوع شیشه کار شده با مشتری است، اما بنیان کانکس سعی بر آن دارد تا با استفاده از شیشه‌های ایمن در مقابل ضربه، سازه را با کیفیت هر چه بهتر ساخته و به مشتریان خود تحویل دهد.

۴. متریال قابل بازیافت

متریال استفاده شده در ساخت کانکس به گونه‌ای هستند که می‌توان در صورت تخریب یا شکستگی، آن‌ها را مجددا بازیافت نمود.

۵. ساخت سریع

کانکس‌ها در مواردی که نیاز به تهیه فضایی در زمان اندک داریم می‌توانند کمک کننده باشند؛ زیرا این سازه‌ها در زمان بسیار کمتری نسبت به سازه‌های بتنی ساخته شده و قابلیت استفاده به خود می‌گیرند.

۶. ظاهر لوکس

ظاهر مینیمال و شیشه‌ای این نوع کانکس، آن را به سازه‌ای لوکس بدل نموده است. از این رو برای مکان‌های رسمی و همچنین استفاده در محل‌های پربازدیدی مانند نمایشگاه‌ها و حتی بخش ویژه رستوران‌ها قابل استفاده هستند.

۷. امکان تولید سفارشی

کانکس‌های شیشه‌ای را می‌توان در سایز و ابعاد مد نظر مشتری تولید و تهیه نمود.

مراحل سفارش کانکس شیشه‌ای از بنیان کانکس

انتقال کانکس شیشه ای

فرآیند سفارش تا تحویل کانکس شیشه‌ای توسط تیم بنیان کانکس به شکل زیر انجام می‌شود:

۱. تماس با کارشناسان بنیان کانکس

۲. مطرح نمودن ایده و دریافت مشاوره لازم

۳. مراجعه به محل اجرای پروژه یا دعوت از مشتری به کارگاه جهت تبادل نظر

۴. طراحی اولیه کانکس توسط متخصصین بنیان کانکس

۵. ارسال طرح برای مشتری

۶. در صورت تایید طرح، شروع ساخت کانکس

۷. ارسال کانکس با روش‌های ایمن (جرثقیل و تریلی مخصوص) برای مشتری

نکات تکمیلی سفارش کانکس شیشه‌‌ای

همانطور که در این مطلب خواندیم، کانکس‌ شیشه‌ای نمونه لوکس از انواع کانکس‌های موجود در بازار هستند و در موارد و صنایع مختلف کاربرد دارند. اگر قصد سفارش کانکس‌های شیشه‌ای و سایر انواع کانکس را دارید می‌توانید با کارشناسان ما در بنیان کانکس در تماس باشید. تیم بنیان کانکس سازه‌های پیش ساخته را با استفاده از متریال با کیفیت و مطابق با سفارش مشتریان خود تولید می‌نماید. همچنین قیمت‌ به صرفه و رقابتی تولیدات بنیان کانکس به شما امکان تهیه محصول مد نظرتان با هزینه کم را فراهم می‌آورد. از همراهی شما در این مطلب صمیمانه سپاسگزاریم. جهت آشنایی با محصولات بنیان کانکس، از سایر بخش‌های سایت ما دیدن نمایید.

سوالات متداول

مهم ترین کاربردهای کانکس‌های شیشه‌ای کدام‌اند؟

۱. کانکس نگهبانی و حراست ۲. سالن انتظار ۳. کتابخانه و کتابفروشی ۴. کافی شاپ و سالن غذاخوری ۵. دفاتر اداری و جلسات  ۶. کانکس گلخانه‌ای

چرا استفاده از کانکس شیشه‌ای به عنوان گلخانه در کشاورزی مناسب است؟

به دلیل نورگیری مناسب و ظاهر شیشه‌ای این نوع کانکس، استفاده از این نوع کانکس جهت ساخت گلخانه می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

انواع کانکس شیشه‌ای کدام‌اند؟

۱. کانکس دیواره شیشه‌ای که فقط در یک یا بخش‌هایی از دیواره آن شیشه کار شده است ۲. کانکس تمام شیشه‌ای که تمام دیواره‌ آن از شیشه ساخته شده اند.

مهم‌ترین ویژگی‌های کانکس‌های شیشه ای شامل چه مواردی است؟

۱. قابلیت حمل و جابجایی ۲. متریال قابل بازیافت ۳. ساخت سریع و آسان ۴. ظاهر لوکس ۵. ساخت سفارشی

امتیاز شما به این صفحه

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست