کانکس سرویس بهداشتی

بنیان کانکس - سرویس بهداشتی - سرویس بهداشتی کارگاهی-سرویس بهداشتی تک چشمه - کانکس- کانکس حمام
بنیان کانکس - سرویس بهداشتی - سرویس بهداشتی کارگاهی-سرویس بهداشتی تک چشمه - کانکس- کانکس حمام
بنیان کانکس - سرویس بهداشتی - سرویس بهداشتی کارگاهی-سرویس بهداشتی تک چشمه - کانکس- کانکس حمام
بنیان کانکس - سرویس بهداشتی - سرویس بهداشتی استیل - کانکس- کانکس حمام
بنیان کانکس - سرویس بهداشتی - سرویس بهداشتی کارگاهی-سرویس بهداشتی تک چشمه - کانکس- کانکس حمام
بنیان کانکس - سرویس بهداشتی - سرویس بهداشتی کارگاهی-سرویس بهداشتی تک چشمه - کانکس- کانکس حمام
بنیان کانکس - سرویس بهداشتی - سرویس بهداشتی سایدینگ-سرویس بهداشتی چند چشمه - کانکس- کانکس حمام
بنیان کانکس - سرویس بهداشتی - سرویس بهداشتی استیل - کانکس- کانکس حمام
بنیان کانکس - سرویس بهداشتی - سرویس بهداشتی - کانکس- کانکس حمام
بنیان کانکس - سرویس بهداشتی - سرویس بهداشتی سایدینگ-سرویس بهداشتی تک چشمه - کانکس- کانکس حمام
بنیان کانکس - سرویس بهداشتی - سرویس بهداشتی کارگاهی-سرویس بهداشتی تک چشمه - کانکس- کانکس حمام
بنیان کانکس - سرویس بهداشتی - سرویس بهداشتی - کانکس- کانکس حمام
بنیان کانکس - سرویس بهداشتی - سرویس بهداشتی کارگاهی-سرویس بهداشتی تک چشمه - کانکس- کانکس حمام
بنیان کانکس - سرویس بهداشتی - سرویس بهداشتی کارگاهی-سرویس بهداشتی تک چشمه - کانکس- کانکس حمام
بنیان کانکس - سرویس بهداشتی - سرویس بهداشتی پانلی-سرویس بهداشتی چند چشمه - کانکس- کانکس حمام
بنیان کانکس - سرویس بهداشتی - سرویس بهداشتی کارگاهی-سرویس بهداشتی تک چشمه - کانکس- کانکس حمام


کانکس سرویس بهداشتی از جمله سازه‌های پیش‌ساخته است که به‌منظور فراهم‌آوردن امکانات بهداشتی طراحی و تولید شده است. خرید این کانکس راهکار مناسبی است و شما می‌توانید با کمترین دردسر و هزینه یک سرویس بهداشتی داشته باشید. این سازه سیار است و شما می‌توانید در هر مکانی که نیاز دارید آن را قرار دهید. توالت پیش ‌ساخته را از کجا می‌توانیم بخریم؟ اگر قصد خرید این سازه مقرون‌به‌صرفه را دارید تا آخر این مطلب با بنیان کانکس همراه باشید.

کانکس سرویس بهداشتی چیست؟

ساخت این سازه در اندازه و سایزهای مختلف به شکل تکی و یا چند چشمه‌ای انجام می‌شود. کانکس توالت را بسته به محل مورد زندگی شما و یا جایی که قرار است مستقر شود می‌توان ساخت. این سازه به‌طورکلی دو نوع کانکس متحرک و ثابت وجود دارد. از این نوع کانکس شما می‌توانید در مکان‌هایی مثل پارک، مجموعه‌های تفریحی، سالن‌های ورزشی، باغ‌ها و اماکن مذهبی استفاده کنید.

در پروژه‌های ساختمانی نیز این نوع کانکس به‌وفور دیده می‌شود. در بعضی از مکان‌ها امکان تأسیس یک سرویس بهداشتی وجود ندارد به همین دلیل از توالت پیش ساخته استفاده می‌کنند که به‌راحتی نیازهای شما را هم برطرف می‌کند. برای کانکس سرویس بهداشتی راهرو هم می‌توانید در نظر بگیرید، اگر سازه‌ای که در نظر دارید چند مابین دارد می‌توانیم از راهرو برای رفت‌وآمد راحت استفاده کنیم.

تجهیزات سرویس بهداشتی پیش‌ساخته

  •       دستشویی
  •       لوله‌کشی روکار
  •       شیرآلات مرغوب
  •       سیستم فلاش تانک
  •       روشویی
  •       فن و تهویه
  •       سیم‌کشی برق و ابزارآلات روشنایی

ویژگی‌های متمایز کانکس سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی پیش‌ساخته نسبت به بنای ساختمانی مزایا و ویژگی‌های مثبتی دارد. در بعضی از مکان‌ها شما نمی‌توانید سرویس بهداشتی بسازید و مشکلات زیادی دارید. اما می‌توانید با استفاده از این سازه‌های پیش‌ساخته مشکل خود را حل کنید. در ادامه چند ویژگی بارز این کانکس‌ها را به شما می‌گوییم.

  • قابلیت انتقال کانکس پیش‌ساخته سرویس بهداشتی: این نوع سازه در دو نوع چرخ‌دار و ساده طراحی می‌شوند. درصورتی‌که از مکان سازه خود راضی نیستید می‌توانید آن را به مکانی دیگر انتقال دهید.
  • سرعت بالا در ساخت سازه: برخی از قطعات کانکس سرویس بهداشتی به‌صورت پیش‌ساخته در بنیان کانکس موجود است. پس از ثبت سفارش شما، همکاران ما با در کنار هم قراردادن این قطعات در مدت‌زمان کوتاهی سازه شما را ساخته و تحویل می‌دهند.
  • سنگ سازه به‌کاررفته در کانکس: سنگ توالت و روشویی در نظر گرفته بسیار مرغوب هستند و دوام بالایی دارند.
  • ساخت در ابعاد متفاوت: برای ساخت کانکس توالت محدودیت ابعاد و سایز وجود ندارد و بنابه‌درخواست مشتری انجام می‌شود.
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت: عایق‌بندی و درزبندی محکمی برای این سازه در نظر گرفته شده است زیرا این کانکس همیشه با آب در تماس است.
  • قیرگونی و عایق‌بندی: برای جلوگیری از ورود حشرات و رطوبت دیوارهای کانکس، طی دو مرحله قیرپاشی انجام می‌شود.
  • فن تهویه در کانکس توالت: وجود فن و سیستم تهویه هوا جزو ضروری‌ترین بخش‌های سرویس بهداشتی است. در کانکس‌ها هوا تهویه نمی‌شود زیرا پنجره‌ها خیلی کوچک هستند و هوا تهویه نمی‌شود. شما می‌توانید از دستگاه‌های تهویه هوا در کانکس سرویس بهداشتی استفاده کنید.
  • لوله‌کشی روکار: لوله‌کشی آب گرم و آبسرد به‌صورت روکار انجام می‌شود. درصورتی‌که مشکلی در این لوله‌کشی به وجود آید به‌راحتی می‌توانید سیستم را تعمیر کنید.

انواع کانکس سرویس بهداشتی

هر توالت پیش ساخته دارای یک سیستم است یعنی به هر واحد سرویس بهداشتی، چشمه یا کابین گفته می‌شود. این کانکس‌ها انواع مختلفی دارند، مصالح، متریال به‌کاررفته و ابعاد آنها با هم متفاوت است.

  1. کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

این سازه در ابعاد کوچکی ساخته می‌شود و دارای یک چشمه است. کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه اغلب به‌صورت یک سرویس، یک حمام و یا دارای هر دو ساخته می‌شود. از این کانکس در کارگاه‌ها، باغ‌ها و پروژه‌های ساختمانی کوچک استفاده می‌شود. از این سازه معمولاً در مکان‌هایی استفاده می‌شود که تعداد افرادی که از این سازه می‌خواهند استفاده کنند کم است.

  1. کانکس سرویس بهداشتی ساندویچ پانل

این نوع سازه دوام بالایی دارد و معمولاً در مکان‌های صنعتی مورداستفاده قرار می‌گیرد. ساندویچ پانل با ضخامت ۴ میلیمتر در دیواره‌ها و سقف سازه به‌کاررفته است. دو نوع راهرو دار و بدون راهرو دارد. قابلیت تجهیز شدم به سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام را دارد.

  1. کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

در مکان‌های پر رفت‌وآمد یک یا دو سرویس بهداشتی پاسخگو نیست و برای پایین آوردن هزینه‌ها از این کانکس‌های چند سرویس استفاده می‌شود. این کار باعث می‌شود تا تمامی تأسیسات مربوط به لوله‌کشی و فاضلاب در یکجا انجام شود و هزینه‌های شما کاهش پیدا کند. شما می‌توانید از ۲ الی ۲۰ چشمه این کانکس‌ها را سفارش دهید. در دو نوع راهرو دار و بدون راه باتوجه‌به سفارش کارفرما ساخته می‌شوند.

  1. کانکس توالت سیار

در بعضی از مواقع نیاز است مدت کوتاهی از این سازه‌ها استفاده شود. فروشگاه‌های فصلی را در نظر بگیرید ممکن است چند ماه در مکانی مستقر شوند و پس از گذشت آن زمان به مکانی دیگر انتقال پیدا کنند. برای جابه‌جایی این کانکس‌ها چرخ‌هایی زیر آن در نظر گرفته شده است که جابه‌جایی را برای شما راحت می‌کند. شما در هر ساعت از شبانه‌روز که بخواهید می‌توانید محل استقرار کانکس توالت را تغییر دهید.

بارزترین تفاوت بین این سازه و سازه‌های دیگر دارابودن مخزن آب و مخزن تخلیه فاضلاب است. این مخزن‌ها در موعد مشخص باید خالی شوند. این سازه با کمک یک مال‌بند و یک خودرو قابل جابه‌جایی است. 

مصالح به کار رفته در کانکس سرویس بهداشتی

متریال و مصالح به‌کاررفته در کانکس سرویس بهداشتی با دیگر کانکس‌ها متفاوت است. این کانکس‌ها در طول روز با آب سروکار دارند و باید به‌گونه‌ای طراحی شوند که حشرات جمع نشوند و بدنه سازه رطوبت نگیرد.

جنس بدنه خارجی این سازه‌ها ورق گالوانیره شادولان یا فرمدار با رنگ کوزه‌ای است. برای بدنه داخلی سازه پی‌وی‌سی در نظر گرفته شده است که به‌وسیله پای استران عایق‌کاری‌شده است. درب و پنجره‌ها هم از جنس آلومینیوم ساخته شده‌اند. درصورتی‌که کانکس راهرو از باشد می‌توانید از آینه و روشویی مرغوب نیز استفاده کنید.

نحوه جابه‌جایی کانکس سرویس بهداشتی

برای جابه‌جایی سرویس بهداشتی پیش ‌ساخته سیار همان‌طور که گفتیم نیاز به یک مالبند و یک ماشین دارید که بتوانید محل استقرار سازه را تغییر دهید. درصورتی‌که سازه چرخ ندارد شما نیاز به یک جرثقیل دارید. بسته به‌اندازه و وزن سازه شما باید از جرثقیل مناسب استفاده کنید. سازه را با کمک جرثقیل روی تریلی قرار دهید و به محل موردنظر انتقال دهید. برای اینکه بتوانید سازه را از محلی به محل دیگر ببرید نیاز به مجوز ترافیک دارید تا در مسیر برایتان مشکلی پیش نیاید.

خرید کانکس سرویس بهداشتی

برای خرید کانکس مدل توالت شما می‌توانید به مجموعه بنیان کانکس مراجعه کنید و باتوجه‌به نیاز خود تصمیم نهایی را بگیرید. کانکس‌ها در مجموعه موجود است و شما می‌توانید از نزدیک بازدید کنید. بنیان کانکس متخصص تولید انواع کانکس ATM، کانکس ویلایی و … است. قیمت کانکس توالت باتوجه‌به متریال به‌کاررفته در سازه و همچنین تعداد چشمه و اندازه آن محاسبه می‌شود. به همین دلایل ما نمی‌توانیم قیمت درستی را به شما بگوییم. برای اطلاع دقیق از قسمت کانکس سرویس بهداشتی با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

مراحل خرید کانکس سرویس بهداشتی

  1.     با مجموعه ما تماس بگیرید و با هماهنگی قبلی به مجموعه بنیان کانکس مراجعه کنید.
  2.     سازه‌ها را ببینید و باتوجه‌به امکانات موردنیاز، سفارش خود را ثبت کنید.
  3.     همکاران ما جهت بررسی محل استقرار سازه و آماده‌سازی اولیه به محل شما می‌آیند.
  4.     یک شبیه‌سازی سه‌بعدی از کانکس موردنظر شما طراحی می‌شود و برای شما فرستاده می‌شود.
  5.     پس از اعلام موافقت از سوی شما همکاران ما شروع به ساخت کانکس می‌کنند.
  6.     پس از اتمام کار، سازه به محل شما فرستاده و نصب می‌شود.

سؤالات متداول راجع‌به کانکس سرویس بهداشتی

تا به اینجا متن تمام اطلاعاتی که برای خرید کانکس سرویس بهداشتی نیاز داشتید را به شما گفته‌ایم. درصورتی‌که سؤالی در ذهنتان است که جواب آن را در این صفحه پیدا نکردید با مشاوران ما تماس بگیرید. در ادامه به برخی از سؤالات پرتکرار شما پاسخ داده‌ایم.

قیمت کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه چقدر است؟

به دلیل نوسانات قیمتی موجود در بازار ما نمی‌توانیم قیمت دقیقی را به شما بگوییم. درصورتی‌که سازه موردنظر خود را انتخاب کرده‌اید یا همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید و از آخرین قیمت‌ها مطلع شوید.

تهویه هوا در کانکس سرویس بهداشتی چگونه انجام می‌شود؟

تهویه هوا در این سازه‌ها انجام نمی‌شود زیرا یک فضای بسته با پنجره‌های کوچک است. فن تهویه هوا به‌راحتی می‌تواند هوای داخل کانکس را تهویه کند. شما از این فن‌های تهویه به دو صورت فن دمنده و فن هواکش می‌توانید استفاده کنید.

کانکس سرویس بهداشتی چه امکاناتی دارد؟

دستشویی، لوله‌کشی روکار، شیرآلات مرغوب، روشویی، آیینه، مخزن مایع، فن تهویه و سیم‌کشی برق از جمله امکانات کانکس توالت است.

امتیاز شما به این صفحه

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست