کانکس گل فروشی

کانکس گل فروشی
کانکس گل فروشی
کانکس گل فروشی
داخل کانکس گل فروشی
درون کانکس گل فروشی
کانکس گل فروشی


دیدن گل‌ و گیاه در همه حالت انرژی مثبت به ما انتقال می‌دهد. انرژی گرفته شده از این طبیعت زیبا، کل روز ما را سرحال نگه می‌دارد. فرض کنید در مسیر روزمره شما یک خیابان پر از گل باشد، چه حس خوبی از آن می‌گیرید؟ حالا فرض کنید در یک مغازه گل‌فروشی مشغول به کار هستید.

هر روز به گل‌ها آب می‌دهید و از آنها حس نشاط می‌گیرید. گل‌فروشی علاوه بر حس خوبی که به انسان منتقل می‌کند، هزینه راه‌اندازی زیادی هم ندارد. شما با خرید یک کانکس گلفروشی می‌توانید کسب‌وکار خودتان را راه‌اندازی کنید، اگر شما هم قصد خرید کانکس گل فروشی را دارید در ادامه با بنیان کانکس همراه باشید.

کانکس گلفروشی چیست؟ 

کانکس گل فروشی یکی دیگر از سازه‌های پر طرف‌دار و پرفروش است. این سازه‌های پیش‌ساخته معمولاً در سطح شهر و مکان‌هایی که فروش گل زیاد است دیده می‌شود. بیمارستان، آرامستان و مکان‌های پر رفت‌وآمد مثل بازارها زیاد دیده می‌شوند. طراحی و نقشه کانکس گلفروشی باید خیلی خاص و دارای شرایط رفاهی ویژه‌ای باشد. محیط داخلی کانکس باید به‌گونه‌ای طراحی شود که گل‌ها شرایط مناسبی داشته باشند.

کانکس گل فروشی

برای اینکه گل‌وگیاه طراوت خود را حفظ کنند باید محیط خوب و هوای مناسبی را در نظر بگیرید. محیط خارجی کانکس گلفروشی نیز باید مناسب باشد. اطراف این سازه‌ها پنجره‌های بزرگی طراحی شده است تا از بیرون دید خوبی داشته باشد. گل‌ها خودنمایی کنند و نظر مشتریان را جلب کنند. 

تجهیزات کانکس گلفروشی

شما هر چیزی را که در یک مغازه گل‌فروشی نیاز دارید را می‌توانید در این سازه اضافه کنید. داشتن سیستم تهویه هوای مناسب یکی از مهم‌ترین مزایای کانکس گلفروشی است. گیاهان بسیار حساس هستند و برای زنده ماندن نیاز به شرایط ویژه‌ای دارند. با نصب سیستم تهویه هوا شما می‌توانید شرایط هوایی خوبی را برقرار کنید. 

مزایای کانکس گلفروشی

حتماً برایتان سؤال پیش‌آمده است که کانکس گلفروشی چه مزایایی دارد که شما باید آن را بخرید؟ یکی از مهم‌ترین مزایای آن قیمت پایین است. قیمت کانکس گلفروشی بسیار پایین است و شما با پرداخت هزینه خیلی کم می‌توانید کار خود را استارت بزنید. در ادامه برخی دیگر از مزایای این سازه پیش‌ساخته را به شما می‌گوییم.

  1.   مقرون‌به‌صرفه بودن کانکس گلفروشی نسبت به مغازه موجب محبوبیت بیشتر آن شده است.
  2.   امکان جابه‌جایی کانکس وجود دارد، اگر می‌خواهید محل کار خود را تغییر دهید کافی است با کمک یک جرثقیل و تریلی، کانکس گلفروشی را به محل استقرار جدید جابه‌جا کنید.
  3.   در طراحی این کانکس به شرایط گل‌وگیاه توجه شده است. این سازه‌ها پنجره‌های بزرگی دارند و مشتری خیلی راحت می‌تواند تمام گل‌ها را ببیند. 
  4.   سایبانی در بالای کانکس طراحی شده است و از تابش مستقیم نور به خورشید به گیاهان جلوگیری می‌کند.
  5.   پنجره‌های بزرگ نیاز گیاهان به نور خورشید را تأمین می‌کنند.
  6.   فضای داخلی کانکس به‌صورت پلکانی ساخته می‌شود تا چینش گل‌ها قشنگ‌تر به نظر برسد. به هنگام جابه‌جایی گل‌ها آسیب نمی‌بینند.
  7.   امکان اجرای نمای داخلی به طرح و نظر مشتری 
  8.   مقاومت بالا در سرما و گرما 
  9.   بهره‌گیری از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی 
  10. قابل تعمیر و اضافه‌کردن بخش‌های جدید
  11. داشتن سرویس بهداشتی
  12. داشتن سیستم لوله‌کشی، برق و تهویه
  13. داشتن مخزن آب و یا تانکر زیرا به آب زیادی نیاز دارید.

کانکس گل فروشی

طراحی کانکس گلفروشی

این سازه باتوجه‌به سلیقه و نیاز شما ساخته می‌شود. ممکن است دوست داشته باشید کانکس شبیه به یک گل باشد، تمام قسمت‌های آن باظرافت و خیلی شیک ساخته شده باشد. البته ساخت یک کانکس ویژه نیازمند مدت‌زمان بیشتر و همچنین متریال و مصالح بیشتری است. هزینه تمام شده این نوع کانکس زیاد است اما مزایای زیادی هم برای شما دارد.

داخل کانکس گل فروشی

کانکس گل‌فروشی شما می‌درخشد و نظر همه مشتریان را به خود جلب می‌کند. در صورتی هم که نمی‌خواهید خیلی هزینه کنید و یک سازه معمولی نیاز دارید، ما طبق سلیقه شما طراحی کانکس گلفروشی را انجام می‌دهیم. حداقل امکانات را برای کانکس در نظر می‌گیریم و نمای خارجی را خیلی ساده و شیک در نظر می‌گیریم.

ساخت کانکس گلفروشی

کانکس گل فروشی

ساخت کانکس باتوجه‌به متریال، مصالح، اندازه و سایز آن به دو دسته کلی تقسیم می‌شود.

کانکس پیش‌ساخته گلفروشی: ابعاد و اندازه برخی از سازه‌ها کوچک است. ما این نوع سازه‌ها را در مجموعه می‌سازیم و با کمک جرثقیل و تریلی به محل مستقر سازه ارسال می‌کنیم. تمامی مراحل ساخت در مجموعه انجام می‌شود و نیازی نیست در محل شما زمان خاصی صرف نصب کانکس گلفروشی شود. ابعاد این نوع سازه‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که روی یکی تریلی با عرض 2.5 متر جا شود. 

کانکس گلفروشی نصب در محل: اگر اندازه سازه شما خیلی بزرگ باشد و روی تریلی جا نشود ما از روش دیگری استفاده می‌کنیم. سازه شما به چندتکه کوچک تبدیل و ساخته می‌شود. با کمک جرثقیل و تریلی این تکه‌ها را به محل استقرار سازه جابه‌جا می‌کنیم. سپس تیمی متخصصی مشغول به نصب کانکس گلفروشی می‌شوند. این نوع سازه مدت‌زمان زیادی برای نصب نیاز دارد و هزینه آن هم بیشتر است. 

مصالح ساخت کانکس گلفروشی 

کیوسک گلفروشی از جنس فایبرگلاس ساخته می‌شود. همچنین دارای ورق‌های گالوانیزه با عایق‌بندی پلاستوفوم می‌باشد. دیوارپوش‌های پی‌وی‌سی برای این سازه در نظر گرفته شده است که در برابر زلزله خیلی مقاوم هستند. پس از عایق‌بندی این کانکس‌ها یک‌لایه دیوارپوش روی آن قرار می‌گیرد. شما در هرجایی که بخواهید می‌توانید این سازه را قرار دهید و چهره شهر را زیبا کنید. لازم به ذکر است محلی را که برای استقرار سازه در نظر می‌گیرید نباید سد معبر کند.

نورپردازی در کانکس گلفروشی بسیار اهمیت دارد و به دودسته داخلی و خارجی تقسیم می‌شود. در نورپردازی داخلی باید از لامپ‌های فلورسنت استفاده شود تا آسیب‌های کمتری به گیاهان وارد شود. تور مهتابی چون شبیه به نور خورشید است به سبز ماندن برگ گیاهان کمک می‌کند. 

برای جلوگیری از سرقت کانکس گلفروشی، درب‌های ضد سرقت و حفاظ برای پنجره‌ها در نظر گرفته است. بااین‌وجود از ایجاد هرگونه سرقت و دزدی جلوگیری می‌شود.

شرایط نگهداری گل در کانکس

گل فروشی یکی از کارهایی است که به عشق و توجه فراوانی نیاز دارد. شما باید عاشق کارتان باشید و توجه زیادی به گل‌های خود داشته باشید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در این حرفه باید به آن توجه داشته باشید، دمای محیط است. دمای گل فروشی اگر بیش از حد بالا و یا پایین باشد، گل‌های شما از بین می‌روند.

درون کانکس گل فروشی

دمای مناسب برای نگهداری گل‌ها حداقل ۳۴ تا ۳۶ درجه فارنهایت و حداکثر ۴۰ درجه باید باشد. گل‌ها در رطوبت بالا نگهداری می‌شوند و رطوبت نسبی نباید کمتر از ۸۰ % باشد. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسبی برای کانکس طراحی می‌شود که شما با تنظیم کردن آن می‌توانید از گیاهان خود مراقبت کنید. یک دماسنج مناسب هم حتماً روی دیوار نصب کنید تا همیشه حواستان به دمای محیط باشد.

خرید کانکس گل ‌فروشی

برای خرید کانکس گل فروشی به صفحه درستی هدایت شده‌اید. ما در این مجموعه انواع کانکس گلفروشی در طرح‌های مختلف را داریم که می‌توانید به‌صورت حضوری و غیرحضوری سفارش خود را ثبت کنید. قیمت کانکس گل فروشی نسبت به متریال و اندازه کانکس متفاوت است. به همین دلیل ما نمی‌توانیم قیمت مناسبی را به شما بگوییم. برای اطلاع از قیمت کانکس گل فروشی ابتدا شما باید سفارش خود را ثبت کنید در نتیجه برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

بنیان کانکس، طراح و تولیدکننده انواع کانکس ویلایی، کلبه‌ای و … است.

 پاسخ به سؤالات پرتکرار شما راجع به کانکس گل فروشی

  1.   کانکس گل فروشی ارزان از کجا بخریم؟

قیمت کانکس گل فروشی باتوجه‌به نوع مواد اولیه، تعداد شیشه‌ها، متراژ، سیستم تهویه هوا و دیگر امکانات در نظر گرفته می‌شود. قیمت کانکس گلفروشی سیار و ثابت با یکدیگر متفاوت هستند زیرا برخی از مصالح به‌کاررفته در آن‌ها متفاوت است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و خرید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

  1.   متراژ کانکس گل فروشی باید چقدر باشد؟

حداقل فضایی که شما باید برای کانکس گل فروشی در نظر بگیرید متراژ ۱۶ الی ۱۸ مترمربع است. گل‌ها و گیاهان برای سالم ماندن نیاز به فضای آزاد دارند و نباید به‌هم‌چسبیده باشند. به همین دلیل هرچقدر این فضا بیشتر باشد به نفع شما است.

  1.   رطوبت زیاد گل باعث زنگ زدن کانکس می‌شود؟

در فضای گل فروشی به دلیل رطوبت زیاد و همچنین استفاده مکرر از آب امکان زنگ‌زدگی وجود دارد. پس از ساخت شاسی‌های کانکس باید ضد زنگ‌های صنعتی روی استراکچرها زده شود و کانکس عایق‌بندی شود. با انجام این کار از پوسیدگی سازه جلوگیری می‌شود و شما می‌توانید چندین سال از آن استفاده کنید.

  1.   کف کانکس گل فروشی از چه جنسی ساخته می‌شود؟

برای این نوع سازه‌ها می‌توان از کف‌پوش ضد آب مرغوب استفاده کرد. از کف‌های آلومینیومی آجدار نیز می‌توان استفاده کرد، به دلیل نوع فلز به‌کاررفته در آن، امکان پوسیدگی وجود ندارد. در برخی از سازه‌ها از کف سرامیکی هم استفاده می‌شود که با تنوع در رنگ و طرحی که دارند بسیار جذاب به نظر می‌رسند.

سایر کانکس‌ها

امتیاز شما به این صفحه

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست