کانکس دست دوم

چرا نباید کانکس دست دوم بخریم؟

  • کانکس‌ها سازه‌های پیش ساخته‌ای هستند که کاربردها و مصارف مختلفی دارند. یکی از ویژگی‌های کانکس، قابلیت استفاده از آن برای مصارف جدید است. اما سوال اینجاست که آیا خرید کانکس دست دوم به صرفه است و از این کار سود می‌بریم؟ چرا بهتر است کانکس نوساز بخریم و چرا کانکس دست دوم نخریم؟ اگر می‌خواهید پاسخ این سوالات را دریافت کنید با ما همراه باشید؛ در این مطلب از بنیان کانکس به بررسی کامل دلایلی که نباید کانکس‌ها را به شکل دست دوم بخریم خواهیم پرداخت.

    کانکس دست دوم چیست؟

    کانکس‌های دست دوم در واقع به هر نوع کانکسی که در گذشته مورد استفاده قرار گرفته است، گفته می‌شود. در واقع این نوع کانکس ممکن است به عنوان کانکس ویلایی، کانکس اتاق انتظار، کانکس ۶ متری یا … استفاده شده باشد. اما ممکن است فرد خریدار یا مصرف کننده جدید آن کانکس، از این سازه برای کاربردِ جدیدی استفاده نماید.

    کاربری قبلی کانکس دست دوم

    کانکس دست دوم

    نخستین نکته مهم درباره خرید کانکس‌های دست دوم این است که نمی‌دانیم چه کسی و با چه مقدار هزینه بودجه‌ای کار را سفارش داده است. از این رو ممکن است کانکس با خواسته و نیاز ما مطابقت نداشته باشد. همچنین ممکن است در کاربری قبل کانکس اصول ایمنی و پاکیزگی مد نظر شما در نظر گرفته نشده باشد.

    متریال بکاررفته در ساخت کانکس دست دوم

    چون متریال مصرفی در هر کاری از نظر مشخصات فنی برای مثال استفاده از آلیاژ گالوانیزه، استفاده از پروفیل ۴۰ * ۴۰ یا ۴۰ * ۸۰ یا ۲۰ * ۲۰، مشابه است. اما نمی‌دانیم تیرآهن استفاده شده از چه کیفیت و وزنی برخوردار است. همچنین از کیفیت و آلیاژ به کار رفته در ساخت ورق‌ها و پروفیل‌های کانکس قبل اطلاع نداریم.

    یکی دیگر از معایب کانکس‌های دست دوم، این است که ما نمی‌دانیم عایق بندی کانکس قبلی با چه متریالی صورت گرفته است. ممکن است برای ما تنظیم دمای درونی کانکس اهمیت داشته باشد.

    طرح سفارشی کانکس

    کانکس دست دوم

    یکی دیگر از معایب اصلی کانکس دست دوم این است که کانکس دیگر مطابق با سیلقه و انتخاب شما نیست.  برای مثال ممکن است شما نوعی از طراحی و چینش را برای واحدهای سازه خود در نظر داشته باشید. در واقع شما با خرید این نوع از کانکس، صرفا سلیقه و سفارش فرد و صاحب قبلی کانکس را خریداری می‌نمایید. به این ترتیب نتوانید لذت کافی در هنگام استفاده و کار در کانکس خود ببرید.

    قیمت کانکس دست دوم

    از نظر قیمت ممکن است تصور کنید که با خرید کانکس دست دوم سود خواهید کرد؛ در صورتی که این گونه نیست. معمولا پس از خرید کانکس تعمیرات و تغییرات زیادی لازم است تا بر روی آن اعمال شود. از این رو منطقی نیست که به اندازه یک کانکس نو خرج کنیم تا کانکس دست دومی که سلیقه ما نبوده سرپا شود.

    هزینه تعمیر در نگاه اول کم به نظر می‌رسد، اما باید بدانید که تعویض عایق‌ها، دیوارپوش، پلاستیک‌های کانکس و همچنین اعمال تغییراتی جهت افزودن بخش‌های جدید و توسعه کانکس بسیار هزینه بر است. 

    هزینه و نحوه حمل و نقل

    کانکس دست دوم

    یکی از مسائلی که ممکن است در بین خریداران و مشتریان کانکس مورد بحث باشد هزینه و نحوه حمل و نقل کانکس نو است. تیم بنیان کانکس تلاش خود را نموده تا با استفاده از جرثقیل و به روش ایمن سفارش مشتریان خود را تحویل دهد. این کار از زمان برداشت کانکس از محل کارخانه تا تحویل به مشتری با نظارت دقیق کارشناسان و متخصصان بنیان کانکس صورت می‌پذیرد.

    این در حالی است که ممکن است برای جرثقیل در محل شهر یا استان خود مجبور به پرداخت هزینه چند برابری (برای مثال پرداخت ۵ میلیون به جای هزینه ۱ تا ۱.۵ میلیونی بنیان کانکس) باشید. همچنین کانکس دست دوم خریداری شده بدون نظرات و رعایت اصول ایمنی تحویل شما داده شود. از این رو تهیه کانکس نو باز هم به صرفه‌تر خواهد بود.

    چرا بنیان کانکس 

    شرکت بنیان کانکس از سال ۱۳۸۵ به عنوان یکی از تولید کنندگان انواع کانکس باغی، ویلایی، ۶ متری، سوئیسی و … فعالیت می‌نماید. بنیان کانکس تمام سعی خود را برای تولید محصولی با کیفیت، سفارشی و با هزینه مقرون به صرفه جهت رضایت مشتریان خود به کار می‌گیرد. اگر قصد خرید کانکس و سفارش انواع کانکس را دارید می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

    ۱. تماس با کارشناسان بنیان کانکس و دریافت مشاوره لازم

    ۲. مطرح نمودن ایده و یا ارسال طرح پیشنهادی

    ۳. در صورت لزوم دعوت از شما به کارخانه یا مراجعه کارشناسان ما به محل اجرای پروژه

    ۴. نهایی شدن طرح و سپس آغاز ساخت کانکس

    ۵. ارسال کانکس با استفاده از جرثقیل با روش‌های ایمن

    سخن نهایی

    امیدواریم این مطلب از بنیان کانکس مورد توجه شما قرار گرفته باشد. اگر قصد دارید تا اطلاعات لازم درباره انواع دیگر محصولات ما کسب کنید می‌توانید از صفحه محصولات ما نیز دیدن نمایید.

    سوالات متداول

    چرا کانکس دست دوم نخریم؟

    ۱. عدم اطمینان از متریال سازنده ۲. عدم امکان بهره‌مندی از طرح مد نظر ۳. لازم است تا تعمیرات زیادی بر روی آن انجام دهیم

    ایا خرید کانکس دست دوم مقرون به صرفه است؟

    به طور کلی از نظر تیم بنیان کانکس، خرید کانکس دست دوم منطقی نبوده زیرا با توجه به تغییرات و تعمیراتی که معمولا برای سر پا نمودن کانکس لازم است انجام دهیم، هزینه تمام شده آن با کانکس نو تفاوتی نخواهد داشت.

    آیا هزینه حمل و نقل از تهران بیشتر از شهرستان است؟

    ممکن است شما برای حمل کانکس در استان و شهرستان خود مبالغی در حدود ۵ میلیون نیز لازم باشد بپردازید. در صورتی که بنیان کانکس با هزینه حداقلی در حدود ۱ تا ۱.۵ میلیون (بسته به مسافت) این کار را انجام می‌دهد.

    بیشتر بخوانید:

    امتیاز شما به این صفحه

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این فیلد را پر کنید
    این فیلد را پر کنید
    لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

    فهرست